Nissan разкри подробности за възраждането на марката Datsun, която няма да се предлага в Западна Европа. Целеви пазари за нея ще са Индия, Индонезия и Русия, където търсенето на бюджетни автомобили се увеличава. 
Топ мениждър на компанията е заявил пред Auto Express (англоезичното издание на Auto Bild), че Datsun ще бъде „народна марка“ и ще се търси от тези, които в момента нямат кола, или се придвижват с мотоциклет. Автомобилите от гамата щели да бъдат средно с около 30% по-евтини от базовите „нисани“. 
Припомняме, че при пускането на бюджетните модели на Dacia, също не се предвиждаше те да се предлагат на пазара в Западна Европа, но след небивалия успех на Logan, производителите преосмислиха стратегията си.
 
       VW показа „супер“ GTI
      VW показа „супер“ GTI
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Най-новите Видеa
    Най-новите Видеa   
    

