Италианският производител на суперколи Automobili Lamborghini разширява търговската си мрежа в Китай, където броят на дилърствата достигна до 15. 
Щефан Винкелман, президент и управителен директор на компанията, преряза лентата и на първото представителство на марката в Макао, азиатския Лас Вегас. „Отварянето на шоурум в тази локация е важна част от присъствието ни в Китай и отразява потенциалните възможности за растеж в региона", заяви той. 
Дилърството в Макао е част от стратегията на Automobili Lamborghini  за разширяване на търговската мрежа на марката. 
Разположен в централно Макао, новият шоурум на марката е изграден напълно в духа на Lamborghini. Нейният дилър там е Kam Bo Motors Limited, избран от компанията поради опита на тази фирма в луксозния сектор. 
Lamborghini продаде в Китай 206 автомобила през 2010 г. с ръст над 150% през 2009 г. доставките през първата половина на 2011 г. възлизаха на 138 бройки, което е повече от 60% ръст спрямо същия период от 2010 г. Очаква се до края на годината те да нараснат също благодарение на доставките на над 200 броя поръчани екземпляра от модела Aventadors LP700-4.
Lamborghini отбеляза и десетгодишнината от стъпването си на пазара в Сингапур със специално парти. Ексклузивното събитие не мина без представянето на новия флагман на марката и благотворителен търг. 
 
       GEFCO открива първия си офис в Казахстан
      GEFCO открива първия си офис в Казахстан
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!